- Reklama -události

Ako nájsť a použiť kľúčové slová pre SEO: Sprievodca pre začiatočníkov

Redakce doporučuje

Výskum kľúčových slov je proces vyhľadávania a analýzy výrazov, ktoré ľudia zadávajú do vyhľadávačov. Získané údaje sa často používajú na optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO) alebo všeobecný marketing. SEO a marketingové stratégie vám pomáhajú získať si popularitu a nových zákazníkov v online svete.

Prečo je výskum kľúčových slov dôležitý?

Výskum kľúčových slov vám pomôže zistiť, ktoré kľúčové slová vaše cieľové publikum skutočne vyhľadáva v službe Google. Ak sa na tieto slová zameriate vo svojom obsahu, zákazník vás jednoduchšie nájde. 

Napríklad ak sa venujete potlači oblečenia, je možné, že vaše publikum vyhľadáva výraz “potlač na pracovné odevy”. Snažte sa toto kľúčové slovo použiť vo svojom obsahu, aby sa váš web zobrazil hneď na prvej stránke s výsledkami vyhľadávania po zadaní tohto výrazu.

Vytvorte si zoznam dôležitých, relevantných tém

Vytvoríte približne 5 až 10 tematických okruhov, o ktorých si myslíte, že sú dôležité pre vaše podnikanie, a potom tieto tematické okruhy použijete pri vymýšľaní niektorých konkrétnych kľúčových slov. Vžite sa do kože svojich kupujúcich – aké typy tém by vyhľadával váš zákazník? 

Ak sa vaša spoločnosť venuje sprostredkovaniu práce v zahraničí, toto by mohli byť vaše kľúčové slová: pracovná pozícia zdravotná sestra Rakúsko, práca Nemecko, práca opatrovateľka Rakúsko, atď.

Vyhľadajte súvisiace vyhľadávacie výrazy

Keď zadáte svoje kľúčové slovo do vyhľadávača a posuniete sa na koniec výsledkov Google, všimnete si niekoľko návrhov na vyhľadávanie súvisiace s vaším pôvodným dopytom. Tieto výrazy môžu podnietiť nápady na ďalšie kľúčové slová, ktoré by ste mohli zobrať do úvahy. Ich dĺžka môže byť rôzna. Krátke kľúčové slová sa nazývajú short-tail keywords a dlhé (3 a viac slov) long-tail keywords.

Optimalizujte web pre kľúčové slová

Zámer používateľa je v súčasnosti jedným z najrozhodujúcejších faktorov. Je dôležité, aby vaša webová stránka skutočne poskytla riešenie problému, ktorý trápi používateľa. Najlepšie si to vysvetlíme na konkrétnom príklade. Ak používateľ zadá dopyt “chirurgická stomatológia Bratislava” znamená to, že jeho zámerom je nájsť konkrétne ambulancie v Bratislave, ich polohu, ordinačné hodiny atď. 

Keď chcete, aby našiel zrovna tú vašu, pridajte na svoj web stránku s najčastejšie kladenými otázkami a stránku s informáciami o vás. Na obe z nich vložte potrebné informácie. Keď človek zadá dopyt, Google prehľadá weby a vyberie tie, ktoré poskytnú používateľovi tú najlepšiu odpoveď. Dajte si záležať na tom, aby ste to boli práve vy.

Ak chcete overiť, aký je zámer používateľa, jednoducho kľúčové slovo zadajte do vyhľadávača a pozrite sa, aké typy výsledkov sa zobrazia.

Foto: elements.envato.com

- Reklama -magazin
- Reklama -PR článek

Nejnovější články

Ako si vybrať ideálnu AKU vŕtačku alebo skrutkovač

Pri výbere správnej AKU vŕtačky alebo skrutkovača si možno kladiete otázky, na ktoré nie je vždy jednoduché odpovedať. V...
- Reklama -magazin

Více od autora

- Reklama -spot_img