- Reklama -události
- Reklama -události
Rady a NávodyAko nájsť kľúčové slová pre online marketing

Ako nájsť kľúčové slová pre online marketing

Každý vie, že budovanie organickej návštevnosti webových stránok začína skvelým obsahom. Najlepší obsah má šancu získať vysoké pozície vo výsledkoch vyhľadávania a zároveň motivovať návštevníkov, aby sa stali novými zákazníkmi vašej firmy.

Kde teda môžete nájsť kľúčové slová pre váš obsah?

Vďaka skúsenostiam vo vašom odvetví už pravdepodobne poznáte mnohé výrazy, ktoré opisujú vaše produkty a služby. No najzjavnejšie kľúčové slová majú zvyčajne najväčšiu konkurenciu, takže by ste sa na ne nemali príliš spoliehať. Rozšírte svoj zoznam kľúčových slov a možno nájdete nové témy, ktoré prinesú obrovské marketingové pokroky.

Tu je zopár skvelých zdrojov na hľadanie tém článkov a kľúčových slov, ktoré ste možno ešte nevyužili pre svoje marketingové úsilie:

1. Google Trends

Google Trends je skvelý nástroj, ktorý poskytuje zoznam súvisiacich kľúčových slov a fráz na základe vlastných údajov o témach vyhľadávania spoločnosti Google. Ak napríklad zadáme „autosklo“, nástroj nám ponúkne nasledovné: 

Vidíte, aké kľúčové slová používajú konkurenti, takže by ste mohli použiť napríklad „autosklo Žárnovica“.

2. Webové stránky konkurentov

Vaši konkurenti podnikajú v rovnakej oblasti ako vy a snažia sa osloviť rovnakých potenciálnych zákazníkov, preto skúste využiť ich webové stránky ako zdroje kľúčových slov. Prezrite si ich obsah a blogy a skontrolujte názvy ich stránok a meta popisy.

Zobrazenie top kľúčových slov vašich konkurentov vám umožní nahliadnuť do ich stratégie, ako aj do toho, ako vaši potenciálni zákazníci premýšľajú o ich podnikaní.

3. Vyhľadávanie Google

Tento postup je viac ako jednoduchý. Vyhľadajte slovo, ktoré potrebujete. My sme použili slovo „poker“. Dostaňte sa až na koniec stránky s výsledkami vyhľadávania a všimnite si tabuľku. Inšpirujte sa. Vašim kľúčovým slovom by mohlo byť „ako hrať poker“, „poker ako“ atď.

Tip: Ak vediete menšiu spoločnosť, zvoľte dlhé konkrétne kľúčové slová, ktoré sa skladajú z dvoch a viacerých slov. Napríklad ak máte e-shop so stavebninami, vašou frázou by mohlo byť  „tepelné izolácie BITUMAT SK“.

Foto: elements.envato.com

Nejnovější články

- Reklama -PR články

Reklama

Další články autora

- Reklama -Newspaper