- Reklama -události
- Reklama -události
Rady a NávodyAko vytvoriť dizajn pre moderný web s eshopom?

Ako vytvoriť dizajn pre moderný web s eshopom?

V dnešnej dobe robíme takmer všetko online – vrátane nakupovania. Ak predávate čokoľvek, či už zlatý prsteň s kameňom, šalátový dresing alebo tenisky, najlepšie, čo môžete spraviť je vytvoriť si e-shop atraktívny pre zákazníkov.

Úspech eshopu je často podmienený jeho dizajnom. Dobrý dizajn by mal prilákať potenciálnych zákazníkov, poskytovať skvelý používateľský zážitok a prezentovať váš obchod v tom najlepšom svetle. Čítajte ďalej a inšpirujte sa radami, ktoré vám pomôžu posunúť váš obchod na vyššiu úroveň:

V jednoduchosti je krása

Keď ide o návrh eshopu, vaším heslom by mala byť jednoduchosť. Čím je na stránke viac prvkov (farby, reklamy, vyskakujúce okná), tým viac to odvádza pozornosť od celej podstaty stránky. Udržujte dizajn jasný, čistý a jednoduchý – a sústreďte sa na predaj.

Branding ako priorita

Ľudia chcú nakupovať od dôveryhodných značiek. Nie od stránok bez tváre, ktoré skôr pripomínajú pokusy o podvod. Ak si chcete vybudovať dôveryhodnosť, musíte sa poriadne zamyslieť nad svojou značkou. Definujte svoju identitu a prispôsobte nej aj dizajn.

Váš zákazník, váš pán

Prispôsobiť eshop používateľom (teda potencionálnym zákazníkom) nie je nič zložité. Čo je pre nich najdôležitejšie? Na každej stránke by sa malo dať jednoducho orientovať. Eshop musí sprostredkovať jednoduchý, priamočiary a bezproblémový proces nákupu.

Prehľadné kategórie

Nič nezabije predaj rýchlejšie ako neohrabané produktové stránky. Ak návštevníci webovej stránky musia kliknúť na desať rôznych stránok, kým nájdu hľadaný produkt, rýchlo odtiaľ odídu a prekliknú sa priamo na stránku konkurencie.

Urobte stránky s produktami čo najprehľadnejšie. Môžete produkty rozdeliť do viacerých kategórií podľa životného štýlu. Napríklad v kategórií „starostlivosť o krásu“ môže byť make-up, čistiace gély ale aj produkty na domáce bielenie zubov. Všetko záleží na type vašej stránky a predávaných produktov.

Výber farieb

Farba je mimoriadne mocný nástroj, a ak rozumiete psychológii farieb, môžete ich využiť vo svoj prospech. Zvoľte výrazné farby pre tlačidlá spojené s nákupom (košík, vložiť do košíka). Podľa psychológie farieb červená farba vzbudzuje pocity vzrušenia a vášne, ktoré sú hnacími faktormi nákupu. Štúdie ukazujú, že červená dokáže zvýšiť predaj o neuveriteľných 34 %.

Ak chcete zvýšiť svoju dôveryhodnosť, zakomponujte do dizajnu webu modrú farbu. Modrá je nielen všeobecne obľúbená farba, ale je tiež dokázané, že zvyšuje pocit dôvery.

Moderný web s eshopom vám ponúka možnosť budovať svoju značku, nadviazať kontakt s väčším počtom zákazníkov a predať viac produktov – ale len vtedy, ak je prispôsobený zákazníkom. Spravte všetko preto, aby sa zákazníci na vašu stránku vždy vracali.

Foto: elements.envato.com

Nejnovější články

- Reklama -PR články

Reklama

Další články autora

- Reklama -Newspaper